Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 23:44 - Музика и маргарити
Автор: fancylady Категория: Изкуство   
Прочетен: 2503 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 18.03.2008 15:36


Танцува ми се. Много. На улицата. Сред непознати. Под светлината на нецяла луна. Естествено. Като на фиеста. Да си предаваме бутилка алкохол. Да пушим от една цигара, с подлудяваща трева.  Да ме обгръщат ръце. Да се пристикат в бедрата ми. Да повдигам роклята и да показвам краката си. 

Да не ми пука от това, че ти копеле мръсно ме пребиваш защото някой бил звъннал по телефона и после затваря, без да е казал нищо. Да не ми режеш дрехите на отвратително тънки ленти, които паднали на пода се вият като змии. Страх ме от змии, гадняр такъв. И ти го знаеш! Не искам да виждам лицето ти заровено в бельото ми. Какво очакваш да разбереш? Дали съм се чукала с друг?! Да! Правя го, напук на твоята тъпа ревност и противните ти делириуми. Бягам така. В секса намирам спасение от затвора ти. И още ако искаш да ти кажа - не те бива в леглото, нищо, че си въобразяваш, че щом ти е голям, си цар. Тъпо парче си, запомни. Тъп пияница. От който ми се повръща. И си стар за мен, мисля си. Скучен си ми. Не мога да понасям подпухналото ти лице. Нито потните ти ръце. Пусни ме. Пускай ръкава ми, нещастнико. Какво си се вкопчил? И ставай, тежък си. Не мога да те вдигна, прасе такова! Ей, не ми прави тия изпълнения,чуваш ли? Мони, Мони! Целия си в кръв, божичко! Не, не умирай татенце. Никъде няма да ходя. Мама е тук. Ето, спокойно. Виждаш ли? Само твоя съм. Твоя съм. Измислих всичко, за да те ядосам. Обичам те, глупако. Обичам те. 

Не ми дърпай снимката, педал! Какво като сме танцували цяла нощ. Пипал си гърдите ми, е и? Майната ти! Това е мъжът ми. Той се самоуби, защото ме обичаше. Издъхна в ръцете ми. Сърцето ми чу как неговото спира.Ти можеш ли така да обичаш, пич? Не ти стиска, балеринке. Не ти стиска.

Такси! Таксииии!
Карай, където и да е. Все едно. Цяла нощ е пред нас, гълъбче. Мога да бъда много нежна. Все си търся мъж като теб. Не някакъв хлапак. Просто си падам по-възрастни и печени типове. Съгласна съм. Обичам маргарита с повече текила. Много ми е готиноооо. 
Да, да, искам да танцувамe. Под луната, когато е непълна. Като чашата ми. Поръчай ми още, скъпи. Поръчай ми още и ще бъда твоята малка, сладка кукличка. 
Снимката ли? Не, не е паднала от мен. На кой ли е? Я да погледна. Прилича на просяк. Виж колко е стар, брадясал... Не познавам този мъж. 
Прегърни ме! Притискай  ме силно. Сърцето ми да чуе твоето, каубой.





Тагове:   музика,   маргарити,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. x2man - яко
18.03.2008 09:12
не мога да чуя клипа че съм на работа, дано не забравя вкъщи
цитирай
2. fancylady - Тенкс, x2man!
18.03.2008 09:18
"Мария, Мария" на Сантана :)
Приятна работа и безаварийно прибиране вкъщи!
цитирай
3. fenris - наздраве
18.03.2008 10:51
за мелодията,която звучи през цялото време и ме кара да искам да те поканя на танц!
http://www.youtube.com/watch?v=EJee0gu7USc
Беше вдъхновяващо!
цитирай
4. fancylady - Благодаря, fenris!
18.03.2008 11:57
вече съм много байла и още повече морена ;)
Наздраве!
цитирай
5. anallizator - . . . Цветна, шарена, дръзка и жива. . ...
19.03.2008 00:52
...Цветна,шарена,дръзка и жива...:)
Поздрави!!!
(спря погледа ми с написаното...и не само...)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fancylady
Категория: Забавление
Прочетен: 33639
Постинги: 5
Коментари: 32
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930