Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2008 14:56 - Писмо до Кристина
Автор: fancylady Категория: Изкуство   
Прочетен: 3812 Коментари: 14 Гласове:
1

Последна промяна: 18.03.2008 16:56


Здрасти! Не съм ти писала отдавна. Не ми се сърдиш, нали? Ти си готина. Цунки, цунки, Златце!
Нямам време, муцко. Около мен е гъмжило! Пълно е с навитляци. Сега излизам с един, дето не си знае мангизите. Венци се казва. Всяка вечер сме на различни кръчми. Пуска ми и по двеста евро да си харча за дневни. Но ме иска непрекъснато да съм с него. И като сме заедно ме гледа едно такова тъпо. Няма излъчване. Не ми вдига, нито сваля звездите в очите. А бе скука. Държи ми ръката и ми вика: "Знаеш ли, коте, мисля да ти предложа да си смениш фамилията в най-скоро време. Писна ми да менкам разни пикли. Ти си сладка, имаш готина фигура, кефиш ме отвсякъде. С теб, човек може и да се напие, а може и да си гледа бизнеса. Точна си. Не си за еднократна врътка" и подобни. А аз не искам да се омъжвам за него. Не е лошо момчето, колите му коли, яхта, върти кинтите, ама беден речник, Криска. А в леглото нищо не ми говори. Блъска и до там. А на мен ми трябва нежност и дори да ми говори мръсотийки. Умирам си да слушам как ще ме обърне,  да ме пита гот ли ми е като ми го ... абе, сещаш се. Падам си перверзна в това отношение. Сексът е готин, ако има фатназии, постановки, пози, лаф... иначе си е едно чукане безидейно. Все едно да пушиш цигара и да помниш фаса. Не става.
Та, Крис, ти нали още бачкаш във онова издателство? Няма начин около теб да не се навъртат поети. Дай нещо по-така. Да е чаровен и непременно добър поет. Добрата поезия и богатата лексика ми вдигат либидото. Не съм някое животно, дето само търси тъпкач. Искам да ми говори, докато го прави. А и за компания ги бива, бохеми са поетите. Сигурно ще ми посвети и стихове. Леле, това ме кара да се изпотявам приятно. Само като си помисля. Гледай да може и да пее. Нали им викат бардове. Много е романтично, Крис! И зарязвам моичкия на счетоводителя му. Трябва да ставам, муци. Дошъл е брат му. И с него се опитвам да видя звездите, ама малко му е небето. 
Ти, нали разбра какво ми трябва?! И непременно ми пиши. Нямам търпение да те видя. 

PS: Още ли имаш нужда от ония пари за изплащане на апартамента. Имам ги и отгоре още много. От оная история... Ще ти ги пратя.. А, и да те питам, Мишето може ли вече да казва мама?
Цункай го. Не, не страдам особено, но би ми се искало да го научиш да приказва много. Маминото сладко мъжленце. И никога не му казвай коя съм. За него ще съм леля Вили. Твоя приятелка от интерната.
Поздрави на Ники.Четох новата му книга. Ти, поне, случи на мъж. 

Чао, Крис!
Вилката :)))


Тагове:   писмо,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. retsboc - Моля те...
18.03.2008 15:28
... пиши още! Мх... Вече си ми в блогрол
цитирай
2. krotalka - Продължавай в тоя дух. Харесваш ми.
18.03.2008 15:29
Продължавай в тоя дух. Харесваш ми.
цитирай
3. fancylady - retsboc, много ме изкефи днес!
18.03.2008 15:31
как се прави това с блогрол?
цитирай
4. fancylady - :) krotalka,
18.03.2008 15:32
нежно, змийско, секси никче! ;) харесва ми
Благодаря ти!
цитирай
5. marcusjunius - Добър текст. (Иначе, тъжно писмо. )
18.03.2008 16:47
Добър текст. (Иначе, тъжно писмо.)
цитирай
6. fancylady - doctorjivago, това
18.03.2008 16:57
означава, че не ти е лесно, защото ми беше гадно докато го писах.
цитирай
7. fancylady - marcusjunius,
18.03.2008 16:59
благодаря!
Фитна ме в някаква тъга този текст, да ти кажа.
цитирай
8. deninosht - !:)
18.03.2008 17:01
никога не му казвай коя съм
.............................................

Да!
цитирай
9. fancylady - deninosht,
18.03.2008 17:17
мълчи ми се.
:(
Благодаря!
цитирай
10. elisaveta - Хубаво, лейди!
18.03.2008 17:26
Издържан слог имаш. Пишеш прямо, напористо, с точния жаргон ;))
цитирай
11. anallizator - . . . :) това ще те "вдигне&q...
19.03.2008 01:01
...:) това ще те "вдигне" ли...?


Още преди да те срещна в живота си-
теб аз обичах.
В древни гравюри и улични фотоси,
в звездна поличба,
в шумни площади и празни понятия,
в цирков спектакъл,
по телевизия, по телепатия-
теб само теб чаках.

Колко години без шум са сближавали
двата маршрута!
Колко причини в света са създавали
тази минута!-
нежния сблъсък на влюбени атоми.
Вик на вселени.
Още преди да започне съдбата ми-
ти си до мене.

Ти ме въздигаш по стръмните пътища,
ти ме възпираш.
Мойте кошмари и приказни сънища
ти режисираш.
Двама се лутаме в болка и истина,
в гняв и сърдечност.
Тази любов е в безкрая единствена.
Миг като вечност.



Поздрави!!!
цитирай
12. x2man - мда
19.03.2008 11:04
както се казваше в една пиеса по Алмодовар- добрата поезия е като доброто чукане:)
цитирай
13. mozart - Зарежи тази работа
19.03.2008 12:22
Зарежи тая работа, ако, разбира се, е действителна. Някак си не го разбирам аз такъв живот... Кинти, коли, яхти, хубаво, ама това не е всичко.
цитирай
14. fenris - идейно
19.03.2008 14:30
навява ми разни идеи, просто ми напомня за някакъв минал живот! От сърце няка си идва! Страхотно е!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fancylady
Категория: Забавление
Прочетен: 33651
Постинги: 5
Коментари: 32
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930